22-60 Český jazyk 2/1. díl - pracovní sešit

22-60

Nový produkt

1. díl pracovního sešitu Učíme se hrou se skřítkem, na který navazuje druhý díl, doplňuje učebnici Český jazyk 2, edice Čtení s porozuměním.

Pracovní sešit z edice Čtení s porozuměním je moderní výukový materiál zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV, ve kterém se klade důraz na rozvoj čtenářské gramotnosti.

Více informací

NOVINKA

63 Kč s DPH

Přidat na seznam přání

Více informací

1. díl pracovního sešitu Učíme se hrou se skřítkem, na který navazuje druhý díl, doplňuje učebnici Český jazyk 2, edice Čtení s porozuměním.

Pracovní sešit z edice Čtení s porozuměním je moderní výukový materiál zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV, ve kterém se klade důraz na rozvoj čtenářské gramotnosti.

Pracovní sešit slouží zejména k procvičování a upevňování učiva kapitol 1– 7 učebnice. Je zpracován zábavnou formou s využitím metod činnostního učení.

Najdete zde ukázky z krásné literatury, doplňovačky, hádankyrébusy, hry, soutěže, vtipy, cviky k protažení těla a náměty na skupinovou práci.

Pracovní sešit obsahuje vystřihovací přílohu – kartičky pro manipulační činnosti a také návod, jak s nimi pracovat. Cvičení, která jsou pro tuto činnost vhodná, jsou označena symbolem ruky.

Pracovním sešitem provází skřítek Kvítek, který po každém opakování odměňuje žáky příslušnou samolepkou. Samolepky jsou vložené v pracovním sešitě.

Na závěrečných stranách pracovního sešitu se nachází opakování a klíč k vybraným cvičením.

ČASOVÝ PLÁN ke stažení zde.

  • Předmět: Český jazyk
  • Formát: A4
  • Počet stran: 62

Recenze

Žádný názor zákazník pro tuto chvíli.

Napsat recenzi

22-60 Český jazyk 2/1. díl - pracovní sešit

22-60 Český jazyk 2/1. díl - pracovní sešit

1. díl pracovního sešitu Učíme se hrou se skřítkem, na který navazuje druhý díl, doplňuje učebnici Český jazyk 2, edice Čtení s porozuměním.

Pracovní sešit z edice Čtení s porozuměním je moderní výukový materiál zpracovaný podle nejnovějších trendů a v souladu s RVP ZV, ve kterém se klade důraz na rozvoj čtenářské gramotnosti.