Jirka a Páka (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
Čteme si o pohoří Šumava (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
Čteme si o Anežce České (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
Veselé Vánoce (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
MIUč+ Objevujeme informatiku 2 – školní licence pro 1 učitele na 1...
MIUč+ Objevujeme informatiku 2 – žákovská licence na 1 školní rok
MIUč+ Objevujeme informatiku 2 – školní multilicence na 5 školních roků
MIUč+ Objevujeme informatiku 2 – školní multilicence na 1 školní rok
Objevujeme informatiku 2, pracovní učebnice pro 1. stupeň s videonávody
Podkategorie
Dopočítadlo je pomůcka rozvíjející matematické představy žáků. Napomáhá nejprve v pochopení velikosti jednotlivých čísel, následně jednotlivých matematických operací. Pravidelná manipulace s dopočítadlem zároveň umožňuje lepší upevňování nově nabytých poznatků.
Mince na kartě odpovídají platným českým mincím a jsou oboustranné. Karta obsahuje 27x 1 Kč, 16x 2 Kč, 14x 5 Kč, 14x 10 Kč, 7x 20 Kč, 6x 50 Kč.
Bankovky odpovídají zmenšeninám platných českých bankovek. Karta bankovek obsahuje 18x 100 Kč, 13x 200 Kč, 8x 500 Kč, 3x 1000 Kč, 3x 2000 Kč a 3x 5000 Kč. Bankovky jsou oboustranné.
Soubor karet určených k rozstříhání zahrnuje arabské číslice 0–9, čísla 10–20, čísla 1–10 znázorněná tečkami a symboly +, −, <, >, =. Je využitelný při výuce matematiky zejména v 1. ročníku ZŠ.
DOSTUPNOST NA DOTAZ Soubor tří větších demonstračních kostek se základními písmeny probíranými v období práce s ŽA a začátku Slabikáře(m, l, s, p, t j + krátké a dlouhé samohlásky). (Předmět: Český jazyk)
Sada obsahuje díly pro sestavení každého velkého tiskacího písmene abecedy. Žáci při sestavování písmene šroubováním získávají manuální zručnost, rozvíjí představivost a procvičují jemnou motoriku.
Sada obsahuje díly pro sestavení každého velkého tiskacího písmene abecedy. Žáci při sestavování písmene šroubováním získávají manuální zručnost, rozvíjí představivost a procvičují jemnou motoriku.
Skládací abeceda „Čteme a píšeme s Agátou“ je určena k rozstříhání a různým manipulačním činnostem. Stěžejní práce s touto pomůckou je určena pro období vyvozování prvních písmen, prvních slabik a prvních slov.
Obsahuje celkem 16 listů A4 s myšlenkovými mapami k vyvození písmen A, M, L, E, S, L, P, U, I a číslic 0–5. Každý list je určen k rozstříhání na 6 stejných částí, každá část obsahuje z jedné strany kompletní myšlenkovou mapu k danému písmenu (číslici) a z druhé strany jeden dílčí obrázek z ní.
Pexesa zachycují živé organizmy na fotografiích. Žáci tak mohou rostliny, živočichy a houby spatřit i zblízka a v jejich skutečné podobě. Při hře se je snadno naučí poznávat. Sada obsahuje všech 8 jednotlivých pexes 0275P1 - 0275P8.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
S Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu ročníku. Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním.
Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu 1. ročníku!
Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu 1. ročníku!
Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu 1. ročníku!
Knížka Pepa a máma patří do úrovně 1. Úroveň 1 odpovídá materiálu Živá abeceda. Pokud žáci splní čtenářskou úroveň Živé abecedy (A M L E S O P U I), mohou číst Pepa a máma.
Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu prvního ročníku!
Ála a Mína (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
Knížka Védova Jan patří do úrovně 2. Úroveň 2 odpovídá materiálu Slabikář 1. Je to úroveň, kterou mohou žáci číst po Slabikáři 1.
Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu prvního ročníku!
Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu prvního ročníku!
Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu prvního ročníku!
Knížka Pan Lesák a David patří do úrovně 3. Úroveň 3 odpovídá materiálu Slabikář 2.
Knížka Dovolená patří do úrovně 3. Úroveň 3 odpovídá materiálu Slabikář 2.
Knížka Naše odpoledne patří do úrovně 3. Úroveň 3 odpovídá materiálu Slabikář 2.