Pracovní sešit Malovaná vlastivěda od Bílé hory po současnost je 2....
Zápisník Malovaná vlastivěda od Bílé hory po současnost je 2. dílem...
Pracovní sešit Malovaná vlastivěda od pravěku po renesanci je 1. dílem...
Zápisník Malovaná vlastivěda od pravěku po renesanci je 1. dílem...
Hravý pracovní sešit Zábavná vlastivěda od pravěku po renesanci se...
Hravý pracovní sešit Zábavná vlastivěda od Bílé hory po současnost se...
E-Klíč k PS k učebnici Matematika pro 5. ročník
E-Klíč k jednodílné Matematice pro 5. ročník
DOPRODEJ - posledních 7 kusů starší...
Pro 4. a 5. ročník - Metodický materiál k využití při tvorbě ŠVP a při výuce podle něj. Průvodce lze používat samostatně, i s učebnicemi Modré řady Prodosu. Průvodce je v souladu s RVP ZV a Manuálem pro tvorbu ŠVP.
4.-5. ročník - Průřezová témata – Projekty – pro každé PT je metodicky zpracován samostatný projekt, včetně návrhů časových dotací a zařazení do ročníků a předmětů v 2. období. U každého PT jsou uvedeny odkazy na úlohy do učebnic všech tří oborů, které podporují jeho realizaci, a výčet naplněných tematických okruhů.
Časově-tematické plány 4.-5. ročník rozpracovávají tematicky učivo učebnic Modré řady do týdenních období a propojují je s očekávanými výstupy, klíčovými kompetencemi i mezioborovými souvislostmi. Obsahují odkazy na úlohy, které podporují realizaci průřezových témat, náměty na činnosti, tipy, odkazy a další informace.
Učebnice Lidé kolem nás pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvojici...
Učebnice Člověk a jeho zdraví pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Člověk a jeho zdraví stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve...
Učebnice Místo, kde žijeme pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Místo, kde žijeme stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve...
Učebnice Lidé a čas pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvojici...
Učebnice Rozmanitost přírody pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Rozmanitost přírody stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve...