MIUč+ Oskarovy pokusy 1 – sada pokusů pro 1. a 2. ročník – školní multilicence na 1 školní rok
MIUč+ Oskarovy pokusy 1 – sada pokusů pro 1. a 2. ročník – školní licence pro 1 učitele na 1 školní rok
Výklad jednotlivých témat je psán srozumitelným jazykem v co nejjednodušší formě a je doplněn mnoha ilustracemi. Mezi témata patří: Jsem školák, Živočichové, Zelenina a ovoce, Moje rodina, Náš domov, Vánoce, Člověk, Lidé a čas, Rostliny na jaře, Velikonoce, Hospodářská zvířata, Proměny přírody v lese atd. V učebnici jsou průběžně uváděny náměty na...
Metodika obsahuje náměty pro činnost v jednotlivých hodinách prvouky. V metodice je uvedeno množství her, exkurze, náměty k rozhovoru, rozšiřující úkoly apod.
Pracovní sešit doplňuje učebnici a je určen k psaní, doplňování a kreslení. Obsahuje hádanky, zajímavé úkoly, doplnění vět apod. k procvičení témat v učebnici.
Pracovní listy jsou doplňkovým učebním materiálem k učebnici Já a můj svět pro 2. ročník.
Učebnice žákům poslouží jako jejich první malá encyklopedie o světě, který je obklopuje, naučí se v ní vyhledávat potřebné informace při plnění projektových úkolů s Ájou, a všímat si rozmanitosti života kolem nás prostřednictvím fotografií detailů z přírody.
MIUč+ Já a můj svět 2 – prvouka – školní multilicence na 1 školní rok
MIUč+ Já a můj svět 2 – prvouka – školní multilicence na 5 školních roků
Pexesa zachycují živé organizmy na fotografiích. Žáci tak mohou rostliny, živočichy a houby spatřit i zblízka a v jejich skutečné podobě. Při hře se je snadno naučí poznávat. Sada obsahuje všech 8 jednotlivých pexes 0275P1 - 0275P8.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.
Pexesa jsou koncipována k obrazovým dvoustranám v učebnici, kde mohou žáci pozorovat živé organizmy v jejich přirozeném životním prostředí během čtyř ročních období, ale lze je využít i samostatně.