Jirka a Páka (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
Čteme si o pohoří Šumava (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
Čteme si o Anežce České (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
Veselé Vánoce (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
MIUč+ Objevujeme informatiku 2 – školní licence pro 1 učitele na 1...
MIUč+ Objevujeme informatiku 2 – žákovská licence na 1 školní rok
MIUč+ Objevujeme informatiku 2 – školní multilicence na 5 školních roků
MIUč+ Objevujeme informatiku 2 – školní multilicence na 1 školní rok
Objevujeme informatiku 2, pracovní učebnice pro 1. stupeň s videonávody
VÝPRODEJ - poslední 3 kusy
Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Učební soubor Pojechali 1 je určen pro první etapu počátečního vyučování ruštině. První díl postihuje předazbukové a azbukové období a měl by být probrán přibližně během jednoho školního roku.
Učební soubor Pojechali 1 je určen pro první etapu počátečního vyučování ruštině. První díl postihuje předazbukové a azbukové období a měl by být probrán přibližně během jednoho školního roku.
Učební soubor Pojechali 1 je určen pro první etapu počátečního vyučování ruštině. První díl postihuje předazbukové a azbukové období a měl by být probrán přibližně během jednoho školního roku.
Učební soubor Pojechali 1 je určen pro první etapu počátečního vyučování ruštině. První díl postihuje předazbukové a azbukové období a měl by být probrán přibližně během jednoho školního roku.
Druhý učební soubor bezprostředně navazuje na první a odpovídá požadavkům Společného referenčního rámce pro jazyky. V celém učebním souboru se realizuje osobnostní přístup k žákům, výběr materiálů a metody práce jsou přizpůsobeny psychice žáků středního školního věku.
Pracovní sešit je hlavní pomůckou pro procvičení, upevnění a opakování a ke kontrole jazykového učiva. Srozumitelnost zadání jednotlivých úkolů umožňuje i samostatnou práci.
Druhý učební soubor bezprostředně navazuje na první a odpovídá požadavkům Společného referenčního rámce pro jazyky. V celém učebním souboru se realizuje osobnostní přístup k žákům, výběr materiálů a metody práce jsou přizpůsobeny psychice žáků středního školního věku.
Druhý učební soubor bezprostředně navazuje na první a odpovídá požadavkům Společného referenčního rámce pro jazyky. V celém učebním souboru se realizuje osobnostní přístup k žákům, výběr materiálů a metody práce jsou přizpůsobeny psychice žáků středního školního věku.
Nový učební soubor je určen pro výuku ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na ZŠ. Soubor vychází ze stávajících prvních dvou dílů učebnic Pojechali a je koncipován tak, aby obsahově i metodicky odpovídal rychlejšímu pracovnímu tempu žáků druhého stupně, kdy se zpravidla přistupuje k výuce druhého cizího jazyka.
Nový učební soubor je určen pro výuku ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na ZŠ. Soubor vychází ze stávajících prvních dvou dílů učebnic Pojechali a je koncipován tak, aby obsahově i metodicky odpovídal rychlejšímu pracovnímu tempu žáků druhého stupně, kdy se zpravidla přistupuje k výuce druhého cizího jazyka.
Nový učební soubor je určen pro výuku ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na ZŠ. Soubor vychází ze stávajících prvních dvou dílů učebnic Pojechali a je koncipován tak, aby obsahově i metodicky odpovídal rychlejšímu pracovnímu tempu žáků druhého stupně, kdy se zpravidla přistupuje k výuce druhého cizího jazyka.
Nový učební soubor je určen pro výuku ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na ZŠ. Soubor vychází ze stávajících prvních dvou dílů učebnic Pojechali a je koncipován tak, aby obsahově i metodicky odpovídal rychlejšímu pracovnímu tempu žáků druhého stupně, kdy se zpravidla přistupuje k výuce druhého cizího jazyka.
Třetí díl učebního souboru je zaměřen na dosažení úrovně A2 (uživatel základů jazyka) podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Třetí díl učebního souboru je zaměřen na dosažení úrovně A2 (uživatel základů jazyka) podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Třetí díl učebního souboru je zaměřen na dosažení úrovně A2 (uživatel základů jazyka) podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Třetí díl učebního souboru je zaměřen na dosažení úrovně A2 (uživatel základů jazyka) podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Čtvrtý díl navazuje logicky na předchozí tři díly. Zvyšuje se náročnost, objevují se některé nové prvky, např. sestavit příběh podle obrázků a daných slov, kompenzační vyjadřování, dramatizace textů, čtení s porozuměním delších literárních textů aj.
Čtvrtý díl navazuje logicky na předchozí tři díly. Zvyšuje se náročnost, objevují se některé nové prvky, např. sestavit příběh podle obrázků a daných slov, kompenzační vyjadřování, dramatizace textů, čtení s porozuměním delších literárních textů aj.
Čtvrtý díl navazuje logicky na předchozí tři díly. Zvyšuje se náročnost, objevují se některé nové prvky, např. sestavit příběh podle obrázků a daných slov, kompenzační vyjadřování, dramatizace textů, čtení s porozuměním delších literárních textů aj.
Čtvrtý díl navazuje logicky na předchozí tři díly. Zvyšuje se náročnost, objevují se některé nové prvky, např. sestavit příběh podle obrázků a daných slov, kompenzační vyjadřování, dramatizace textů, čtení s porozuměním delších literárních textů aj.
Pátý díl učebního souboru navazuje na předchozí čtyři díly. Zvyšuje se znovu náročnost, je zařazeno např. čtení a poslech s porozuměním delších textů, testování porozumění poslechu, náročnější aktivizující způsoby práce se slovní zásobou a rozvíjení tvůrčího psaní, významné místo zaujímají ruské reálie.
Pátý díl učebního souboru navazuje na předchozí čtyři díly. Zvyšuje se znovu náročnost, je zařazeno např. čtení a poslech s porozuměním delších textů, testování porozumění poslechu, náročnější aktivizující způsoby práce se slovní zásobou a rozvíjení tvůrčího psaní, významné místo zaujímají ruské reálie.
Pátý díl učebního souboru navazuje na předchozí čtyři díly. Zvyšuje se znovu náročnost, je zařazeno např. čtení a poslech s porozuměním delších textů, testování porozumění poslechu, náročnější aktivizující způsoby práce se slovní zásobou a rozvíjení tvůrčího psaní, významné místo zaujímají ruské reálie.
Pátý díl učebního souboru navazuje na předchozí čtyři díly. Zvyšuje se znovu náročnost, je zařazeno např. čtení a poslech s porozuměním delších textů, testování porozumění poslechu, náročnější aktivizující způsoby práce se slovní zásobou a rozvíjení tvůrčího psaní, významné místo zaujímají ruské reálie.
Ediční řadu pěti učebních kompletů ruského jazyka Pojechali uzavírá šestý komplet Pojechali 6 určený pro 9. ročník základní školy a příslušný ročník víceletého gymnázia.
Ediční řadu pěti učebních kompletů ruského jazyka Pojechali uzavírá šestý komplet Pojechali 6 určený pro 9. ročník základní školy a příslušný ročník víceletého gymnázia.