Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Třídílná učební sada Klassnyje Druzja pro výuku ruštiny jako druhého cizího jazyka na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Učební soubor Pojechali 1 je určen pro první etapu počátečního vyučování ruštině. První díl postihuje předazbukové a azbukové období a měl by být probrán přibližně během jednoho školního roku.
Učební soubor Pojechali 1 je určen pro první etapu počátečního vyučování ruštině. První díl postihuje předazbukové a azbukové období a měl by být probrán přibližně během jednoho školního roku.
Učební soubor Pojechali 1 je určen pro první etapu počátečního vyučování ruštině. První díl postihuje předazbukové a azbukové období a měl by být probrán přibližně během jednoho školního roku.
Učební soubor Pojechali 1 je určen pro první etapu počátečního vyučování ruštině. První díl postihuje předazbukové a azbukové období a měl by být probrán přibližně během jednoho školního roku.
Druhý učební soubor bezprostředně navazuje na první a odpovídá požadavkům Společného referenčního rámce pro jazyky. V celém učebním souboru se realizuje osobnostní přístup k žákům, výběr materiálů a metody práce jsou přizpůsobeny psychice žáků středního školního věku.
Pracovní sešit je hlavní pomůckou pro procvičení, upevnění a opakování a ke kontrole jazykového učiva. Srozumitelnost zadání jednotlivých úkolů umožňuje i samostatnou práci.
Druhý učební soubor bezprostředně navazuje na první a odpovídá požadavkům Společného referenčního rámce pro jazyky. V celém učebním souboru se realizuje osobnostní přístup k žákům, výběr materiálů a metody práce jsou přizpůsobeny psychice žáků středního školního věku.
Druhý učební soubor bezprostředně navazuje na první a odpovídá požadavkům Společného referenčního rámce pro jazyky. V celém učebním souboru se realizuje osobnostní přístup k žákům, výběr materiálů a metody práce jsou přizpůsobeny psychice žáků středního školního věku.