Český jazyk 4, 1. díl s Oskarem (barevný pracovní sešit)
MIUč+ k tisku Plánujeme cestu s Agátou – školní licence pro 1 učitele na...
MIUč+ k tisku Plánujeme cestu s Agátou – žákovská licence na 1 školní rok
MIUč+ k tisku Plánujeme cestu s Agátou (Algoritmizace – sestavuje a...
Používá se na lisování jedné nebo většího počtu rostlin najednou a nebo při výtvarné výchově.Pokud si lis vezmete sebou ( je lehký a skladný ), můžete lisovat rostliny hned na místě.Rostliny vám cestou zpět nezvadnou a po vylisování vypadají mnohem lépe.
Používá se na lisování jedné nebo většího počtu rostlin najednou a nebo při výtvarné výchově.Pokud si lis vezmete sebou ( je lehký a skladný ), můžete lisovat rostliny hned na místě.Rostliny vám cestou zpět nezvadnou a po vylisování vypadají mnohem lépe.
Hlavolam pro děti od 5 let. Hráč posunováním jednotlivých kroužků rovná kuličky stejné barvy do svislé řady. Skvělá pomůcka na motoriku a logiku.
Pomůcka k procvičování paměti, je tvořena podstavou, rozdělenou svislou zástěnou na dvě poloviny.
Pomůcka na motoriku a procvičování citu pro rovnováhu. Jednotlivé díly se kladou libovolně na podstavu trupu lodě tak, aby se loď nepřeklopila.
KOMÍN - didaktická pomůcka k procvičování paměti a procvičení pozornosti.
Pomůcka k procvičování paměti má dva stupně obtížnosti. Je tvořena podstavou s dráhou pro osm různobarevných kuliček a s kolíčky umístěnými souběžně s touto dráhou, na které se libovolně dají nasadit stejné kuličky.
Motorická hračka, otáčecí válečky možno nastavit dvěma nebo třemi otvory proti dřevěné jehle, což umožňuje vyšívání různých vzorů.
Hlavolam na procvičování logiky a motoriky, který spočívá ve správném umístění ozubů do sebe, aby ve výsledku tvořily zídku. Rozměry v mm:délka: 310šířka: 90výška: 205
Obdoba nasazovacích geometrických tvarů z naší nabídky. V této hře je princip pozměněn. Do každé kostky jsou yvvrtány tři otvory. Kostky se výjmou z podstavce a úkolem dítěte je jejich opětovné nasazení. Úkol není tak snadný, jak by se zdálo.
Podstava s několika pouzdry v kterých jsou naskládány po dvojicích různě dlouhé hranolky stejné barvy. Postup řešení je následující. Hranolky se vysypou z pouzder a zpátky se do každého pouzdra vloží po jednom hranolku. Viz níže
Logický hlavolam, který je možno použít i k poznávání barev. Děti vyjmou nezbarvenou kostičku, čímž vznikne prázdné políčko. Tahem vždy do tohoto pole se jednotlivé barvy rozmíchají a úkolem dítěte je opět složit barvy do řad. Kostky jsou v podstatě volně ložené a pro lepší manipulaci mají seříznuré rohy.
Hlavolam tvoří podstava se čtyřmi kolíky, které tvoří rohy pouzdra do kterého mají děti naskládat tři nebo čtyři kostky tak, aby ze všech čtyř viditelných stran byla vždy narovnána stejná barva. Kostky jsou nabarveny tak, aby k tomuto cíly nevedla jednoduchá cesta.
Známá pomůcka, ke které se využívaly v minulosti umělohmotné kroužky, jejichž nedobrou vlastností bylo odskakování po dopadu. Nevýhodou byla i jejich omezená životnost. Tyto kroužky byly nahrazeny tuhou šňůrou, spojenou převlekem z bukového dřeva do kroužku. Pomůcku nelze rozložit.
Pomůcku tvoří dva páry stop, které pomáhají získávat dětem tělesnou obratnost - smysl pro rovnováhu.
Je pomůckou, která hravou formou umožňuje dětem procvičení motoriky se zapojením kontroly zraku a sluchu. Na středovém kolíku, který je napevno spojen s podstavou, je umístěno 5 otočných kostek s vyvrtaným otvorem, vždy v rohu každé kostky. Viz níže