SLABIKÁŘ (brožovaný) - nová řada Zobrazit větší

0190 NNS - Slabikář (brožovaný) - nová řada

1-90

Nový produkt

Slabikář navazuje na práci s Živou abecedou. Různými úkoly je podporován rozvoj smyslů potřebných ke čtení a vlastní výuka čtení pokračuje osvojováním si dalších písmen a čtením slov různé obtížnosti sestavených do metodické řady. Slova jsou spojována do vět, věty do přiměřeně dlouhých textů.

Více informací

109 Kč s DPH

Přidat na seznam přání

Více informací

Představujeme vám oblíbený soubor učebnic a pracovních sešitů vytvořený v souladu s RVP ZVŽivou abecedu společně se Slabikářem jsme pro vás připravili také v interaktivní formě. K výuce čtení a psaní doporučujeme pomůcky: demonstrační kostky s písmenky a skládací abecedu.

Slabikář navazuje na práci s Živou abecedou. Různými úkoly je podporován rozvoj smyslů potřebných ke čtení a vlastní výuka čtení pokračuje osvojováním si dalších písmen a čtením slov různé obtížnosti sestavených do metodické řady. Slova jsou spojována do vět, věty do přiměřeně dlouhých textů. Slabikář obsahuje základní učivo a prvky rozšiřujícího učiva (cvičení označená hvězdičkou, předčítání říkanek, vyhledávání dalších informací k textu). Texty a jednotlivá cvičení pomáhají rozvíjet slovní zásobu, řeč a výslovnost, komunikaci, napomáhají rozvoji čtení s porozuměním, fantazie, rozvoji mezilidských vztahů a vztahu k přírodě. Ve Slabikáři jsou uplatněny také prvky kritického myšlení (co o daném tématu už víme), globálního čtení (neznámé slovo je podpořeno obrázkem) či projektového vyučování (některé stránky jsou tematicky propojeny, podpořeny doplněním o mezipředmětové vztahy). Jednotlivé činnosti umožňují zapojení všech žáků do výuky. Slabikář je ukončen literární částí, kde děti mohou využít všeho, čemu se za celý školní rok naučily, je motivací k samostatnému čtení prvních knih.

Recenze

Žádný názor zákazník pro tuto chvíli.

Napsat recenzi

0190 NNS - Slabikář (brožovaný) - nová řada

0190 NNS - Slabikář (brožovaný) - nová řada

Slabikář navazuje na práci s Živou abecedou. Různými úkoly je podporován rozvoj smyslů potřebných ke čtení a vlastní výuka čtení pokračuje osvojováním si dalších písmen a čtením slov různé obtížnosti sestavených do metodické řady. Slova jsou spojována do vět, věty do přiměřeně dlouhých textů.