VÝPRODEJ - posledních 11 kusů...
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí.
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí.
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 3. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře.
Učebnice Člověk a jeho svět 3 náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit Člověk a jeho svět 3 přináší dětem pestré úkoly různého stupně náročnosti, které sledují jednotlivé očekávané výstupy a společně rozvíjejí klíčové kompetence.
V souladu s RVP jsme pro vás vydali v rámci nové Modré řady Matematika a její aplikace 1–5 publikaci Matematika a její aplikace 3, která zachovává vše originální z původních učebnic Prodosu.
V souladu s RVP jsme pro vás vydali v rámci nové Modré řady Matematika a její aplikace 1–5 publikaci Matematika a její aplikace 3, která zachovává vše originální z původních učebnic Prodosu.
V souladu s RVP jsme pro vás vydali v rámci nové Modré řady Matematika a její aplikace 1–5 publikaci Matematika a její aplikace 3, která zachovává vše originální z původních učebnic Prodosu.
Na základě přímého požadavku učitelů na ZŠ vznikly tyto sešity o dvakrát 64 cvičeních, které slouží k docvičení matematického učiva žáků vždy v konkrétním ročníku ZŠ. Sešity mají žákům dopomoci k potřebné jistotě a zběhlosti v pamětném počítání.
Na základě přímého požadavku učitelů na ZŠ vznikly tyto sešity o dvakrát 64 cvičeních, které slouží k docvičení matematického učiva žáků vždy v konkrétním ročníku ZŠ. Sešity mají žákům dopomoci k potřebné jistotě a zběhlosti v pamětném počítání.
Příručka pro učitele k Čítance 3 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 3. ročníku a jeho propojení s literární výchovou.
Interaktivní matematika 3 – školní verze
Interaktivní matematika 3 – domácí verze
Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů.
Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů.
Zajímavá matematika přitažlivě posiluje aplikační činnosti při výuce. Obsahuje 64 barevných stran plných cvičení, která se do běžné učebnice nevešla.
Čítanka pro zvídavé představuje soubor ukázek z textů technického i přírodního zaměření a pomůže Vám naladit děti potřebným způsobem. Je tedy využitelná všestranně.
Učebnice Český jazyk 4 navazuje na učebnici pro 3. ročník tematicky i metodologicky. Jako v předchozích ročnících tvoří osu publikace narativní (vyprávěcí) linie, která propojuje jednotlivé oddíly a kapitoly do příběhového celku.
Pracovní sešit k učebnici Český jazyk 4 obsahuje úkoly různého stupně náročnosti, které sledují jednotlivé očekávané výstupy a společně rozvíjejí klíčové kompetence: od klasických doplňovacích cvičení přes hádanky, křížovky, úkoly k zamyšlení až k vlastním slohovým projevům.
Prvních 32 stran doplňujících jazykových cvičení korespondujících s učebnicí aktivizuje děti a motivuje je k další práci s jazykem, napomáhá osvojení očekávaných výstupů a rozvoji klíčových kompetencí.
Prvních 32 stran doplňujících jazykových cvičení korespondujících s učebnicí aktivizuje děti a motivuje je k další práci s jazykem, napomáhá osvojení očekávaných výstupů a rozvoji klíčových kompetencí.
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji...
Pracovní sešit k Čítance 4 je její volnou součástí. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře.
Třídílný titul Matematika a její aplikace 4 vám v mnoha směrech nebude neznámý, jeho jednotlivé části však jsou cele prakticky zaměřeny k naplňování očekávaných výstupů tak, aby vám pomohly u dětí co nejlépe rozvíjet klíčové kompetence dle požadavků RVP.
Třídílný titul Matematika a její aplikace 4 vám v mnoha směrech nebude neznámý, jeho jednotlivé části však jsou cele prakticky zaměřeny k naplňování očekávaných výstupů tak, aby vám pomohly u dětí co nejlépe rozvíjet klíčové kompetence dle požadavků RVP.
Třídílný titul Matematika a její aplikace 4 vám v mnoha směrech nebude neznámý, jeho jednotlivé části však jsou cele prakticky zaměřeny k naplňování očekávaných výstupů tak, aby vám pomohly u dětí co nejlépe rozvíjet klíčové kompetence dle požadavků RVP.
Přepracované pracovní sešity, které původně vznikly na základě přímého požadavku učitelů na ZŠ, obsahují 64 cvičení sloužících k docvičení pamětného počítání žáků v 4. ročníku ZŠ.Sešity mají žákům dopomoci k potřebné jistotě a zběhlosti v pamětném počítání.
Přepracované pracovní sešity, které původně vznikly na základě přímého požadavku učitelů na ZŠ, obsahují 64 cvičení sloužících k docvičení pamětného počítání žáků v 4. ročníku ZŠ.Sešity mají žákům dopomoci k potřebné jistotě a zběhlosti v pamětném počítání.
Učebnice Lidé kolem nás pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvojici...
Učebnice Člověk a jeho zdraví pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Člověk a jeho zdraví stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve...
Učebnice Místo, kde žijeme pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Místo, kde žijeme stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve...
Učebnice Lidé a čas pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvojici...